Wednesday 30 March 2016

Bantal sulam applique Batman & Ironman

Hari ni saya nak berkongsi tempahan bantal hiasan dengan logo batman & kepala Ironman. Applique sulaman ini saya beli online di embroidery.com.... mahal jugak sebab bayar guna currency usd. RM tgh jatuh pulak masa beli tu. Tapi beli sekali je dapat guna sulaman ni berkali-kali. Alhamdulillah, hasilnya sangat memuaskan. Customer pun suka.

Niat hati nak belajar design sendiri software sulaman saya ni memang sayonara sebab dah setahun berlalu memang tak tengok apa pun. Kesibukan bekerja & menyiapkan tempahan sahaja sudah mengambil masa. Jadi saya cuma beli design yang dah siap boleh terus sulam, kebanyakan design saya beli online kat website mat salleh. Harga dia murah je tapi convert RM banyak jugak nak kena bayar.

No comments:

Post a Comment